Mijn idee is om veranderingen aan te duiden. Veranderingen in het vervoermiddel van tegenwoordig, in telefoons, en mensen zelf. Daarmee bedoel ik, vroeger had je bij spinoza enorm veel fietsen maar langzamerhand beginnen die fietsen te veranderen in scooters. Steeds meer scooters worden geparkeerd voor de school. Qua telefoons wil ik aanduiden dat tegenwoordig een normale oude telefoon niet meer past in het leven van de jongeren, zoals je hebt gemerkt nemen BlackBerry’s over. Natuurlijk heb je nog jongeren met oude, normale telefoons die goed genoeg zijn om te bellen, maar toch moeten we toegeven dat het steeds meer veranderd. Jongeren zelf zijn steeds meer geintereseerd in de laatste mode, dure schoenen, de grootste bont om je nek, FASHION, FASHION EN NOG EENS FASHION. Ik wil al die veranderingen aanduiden in mijn foto’s en tergelijkertijd wil ik laten zien bij welke groep ik hoor. Bij de kids/groep van NU, of de normale kids/groep die al die nieuwe moderne dingen niet heel erg belangrijk vinden. Bij deze geef ik aan dat ik vind dat ik behoor tot de kids/groep van nu.

Hoe ga ik dit alles aanduiden qua presentatie:

Ik ga de ‘moderne’ groep laten zien in levendige kleuren , en allemaal in een groot  formaat, zodat ze echt eruit springen.

De groep van ‘vroeger’ (ik noem het maar zo) ga ik uit beelden in het zwart-wit, en kleine formaten.

Ik wil op deze manier laten zien dat mijn manier van leven beter is, groter, en mooier ( zo ervaar ik het ). En die andere manier van leven is zo saai, en passé, niks voor mij vandaar zo klein en zwart-wit.

voorbeeld:

Dit is mijn beeld over het leven (modern):                                                                                                         

                 

 En dit in dat oude saaie, beeld :

 

Dit is mijn concept over mijn fotoserie!

