Naam: Daviely Bernadina Gonzalez!

Leeftijd: 17 jaar

Levensmotto: Everything will be oke in the end & if it’s not oke, it’s not the end !

Goede eigenschappen: Slim, Grappig, Eerlijk, Cute, een Doorzetter en behulpzaam. Kan heel goed luisteren naar anderen.

Slechte eigenschappen: Perfectionistisch, Eigenwijs, Koppig en brutaal

Lievelingseten: Garnalen

Levendoel: Gelukkig worden & rijk. Een goede baan krijgen, trouwen en een gezin stichten. Kort samengevat gewoon succesvol!

Hobbies: zingen, lezen, mijn gevoelens uitten in woorden (schrijven duss) & vooral LACHENNN

Huisdier: 1 Hond genaamd Quien

Grootste Irritatie: Mensen die discrimineren en denken dat ze alles beter worden.

Zou je later beroemd willen zijn: Ja zekerrrr, waarom niet

Religieus: Christen

Lievelingskleur: Baby Blauw

Materialistisch: Niet echtt ….

Kijk op het leven: Optimistisch

Grootste Angst: mijn moeder en mijn vriend verliezen

Lievelings filmgenre: Drama & romantische komedie

Grootste Idolen: Mezelf, mijn moeder & Beyonce

Wat ik een keer zou willen doen voor ik doodging: Optreden met Beyonce

Wie zijn de  belangrijkste personen in je leven: Mijn Oma, vader, moeder en vriend.

wat mis je in je leven: Mijn vader

wat draag je het liefst: spijkerbroeken met leuke sneakers eronder /  tuniekjes….

ben je een denker of een doener:een denker & doener

wat zou je veranderen aan jezelf: mijn lengte natuurlijk….

